1 Eylül 2013 Pazar

Yeküv Burslarda Sağlanan İmkanlar



Yeküv Burslarda Sağlanan İmkanlar

2013 - 2013 Eğitim öğretim yılında LYS ve YGS sonuçlarının açıklanmasının ardından bir çok öğrenciyi burs telaşı sardı. 2013 - 2014 Eğitim-Öğretim yılında yapılacak burs başvuruları ve mevcut başvuruları güncellemek adına gerekli işlemler başlamış olup müracaatlar ilgili yerlere yapılmalıdır.

Yeküv Burslarda Sağlanan İmkanlar;

Yeküv, bursiyerlerine sağladığı eğitim katkısı yanında, kişisel gelişim imkanı sunacak projelerle destek sağlayarak, bursiyerlerle parasal katkıyı aşan bir iletişimi hedefliyor. Bu amaçla;

Her ay 20 yıldır sürdürülen ve bursiyerleri uzmanlarla buluşturan eğitim ve kültür toplantıları,

NLP seminerleri,

Bilgisayar kursları,

Başarıyı ve araştırmayı teşvik ödülleri

Destek dersleri

Konser, tiyatro v.b. kültür-sanat etkinliklerine katılım imkanı

Sağlık hizmetleri

Psikolojik danışmanlık ve rehberlik hizmetleri

Staj programları, gençlik zirveleri, liderlik ve kariyer günleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder